Saturday, September 29, 2012

FUTURE LOVER KU :)

Assalamualaikum, warrrggggh! selamat pagi dunia! pagi ni matahari kat tanah jajahan Segamat ni malu-malu kucing lah.. hehe... dah lama tak turun kat laman blog sendiri.. blog orang lain pun sempat singgah sekejap je.. haih, habis layu bunnga mak.. ahaks!

musim2 final exam ni buat semua oranng nak touching je... termasuklah yang tengah 'bercucuk-tanam' ni.. haha.. siap nangis pasal terasa dengan kawan yang bossy. 
urgh!kalaulah dalam dunia ni hukum robekkan muka dan mulut orang tu dimansuhkan mestilah aku dah lama buat jenayah tu..
bukanlah nak tunjuk gangster tapiiiiii kalau dah geram macam2 pun nak buat kan2?
see... aku tau ramai je yang tengah terbaca entry ni pun angguk jugak... haha!

sebenarnya,
tetiba makcik tertouching dengan kawan2 dan orang keliling yang dah berteman tapi mesra.. haha!..haip where the fire?here, bila kawan dapat hadiah dari boypren dan ade je tempat nak nangis luah sakit hati sakit perut, yang boleh belanja makan time2 duit dah aci semput.... (ok aku kisah time belanja makan je sebab aku kan kuat makan!) haha!kemudian, aku tanya diri sendiri..hei girl,kau betul ke ready nak usha anak teruna orang ni? 
betul boleh bagi anak teruna orang tu tak MAKAN HATI? 
ready ke nak bersayang2 bagai macam orang lain?dan kemudian,muka tukar colour hijau... aiiiiyarrrk! nak termuntah lah bab sayang-sayang tu....'SEE, kan aku dah cakap kau ni tak ready lagi' aku cakap kat diri sendiri...

than malam tadi,satu ayat melintas dekat benak tanpa diminta masa aku tengah focus yang amat baca buku untuk first paper final...ayat yang mampu tenangkan hati saat soalan pasal pasangan hidup ni timbul dan buat hati rasa susah dan sedih..."love will come to you when it know you are ready enough :)now, when you ask yourself why you don't have your lover,the answer is....Dear, Allah know that you are not ready enough.. :)

so, we need to pray :)

YA ALLAH,PLEASE PROTECT MY FUTURE LOVER FOR MEUNTIL I'AM READY ENOUGH TO BE BY HIS SIDE AS YOUR DESTINY :)

terima kasih kat seseorang yang dah berjaya lembutkan hati perempuan budak tak cukup dewasa ni walaupun awak tak tau YOU HAVE DONE IT..... dan saya pun tak boleh nak baca apa yang awak rasa... credit to AiSha <3

tapi,

love might have its ending point but friendship will last longer until Jannah... insha-Allah :)

No comments:

Post a Comment